2013/05/07

EZPAINETARAKO KAKAOA

Gaur Joseba etorri da ezpainetarako kakaoa nola egiten den erakustera. Lehenik, atzo bildutako kalendulak ontzi batean bota, oliotan jarri eta 20 minutuz berotzen utzi ditugu. Ondoren,  kakaoa eta argizaria gehitu diogu  olioari gogortzeko. Ontzietan esentzia desberdinak ipini ditugu: bioleta, limoia eta laranja. Gero olioa ontzietan bota dugu eta hozten utzi dugu. Bukatzeko kolore desberdinetako gometsak  itsatsi ditugu tapetan eta ondo itxita kaxa batean gorde ditugu. Orain kalkuluak atera, etiketak prestatu eta denon artean erabakiko dugu zein prezio jarri. Saltzeko prest daude!





5 comentarios:

  1. Asko gustatu zait. Errepikatu naidut.

    ResponderEliminar
  2. oso ondo pasa dut. erraza izan da. eskerrikasko joseba. azokan erosiko dut zeozer.

    ResponderEliminar
  3. Ederki pasa dut,asko gustatu zait .
    Azokan erosi egingo dut,hurrengoan beste bat probatu nahi dut.

    ResponderEliminar
  4. Asko ikasi dut eta oso ondo pasa dut etorri berriro!!!

    ResponderEliminar
  5. Oso ondo pasa dut ,kakaoa berriro egin nahi dut.

    ResponderEliminar